Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ και το ποδόσφαιρο...

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Σχόλιο:
Α! Χειλαδάκη, τον τίτλο μου τον "έκλεψες" μάλλον με τηλεπάθεια, προ πολλού, καθ' ότι έχω άντρα ποδοσφαιριστή και άθεο, μάλιστα! (Κάποτε έψελνε, όμως!)
Όσο για τους Ιερούς Κανόνες, φυσικά και δεν τους ήξερα!
...Και που τους έμαθα τώρα, δεν αλλάζει κάτι, αφού ήδη άλλαξαν κι αυτά τα λίγα, που νόμιζα πως ήξερα!
Λέγε τα όμως, εσύ! Πες πες, όλο και κάποιοι θα μάθουν, τι "έφταιξε" και το πλήθος των Ελλήνων, πια, λέει ότι δεν Πιστεύει!
Μπερδεύτηκαν με τις "συμπεριφορές" των παπάδων, κι έτσι ξέχασαν και απέρριψαν τον Χριστό, ίσως και χωρίς την θέλησή τους!
...Κι έτσι, βρήκε χώρο ο κακός και φώλιασε...
Μα... στη δύσκολη στιγμή, το "Βόηθα Παναγιά", βγαίνει με κεκτημένη ταχύτητα!
"Κατάλοιπα", λένε! "Από συνήθεια! Έθιμα!" (όταν τους ρωτάς. Δε θα ξεχάσω, μια κυρία που στόλιζε επιτάφιο, κι εγώ έτρεμα από συγκίνηση κι απ' το αν θα μου επιτρέψουν να καρφιτσώσω ένα ανθάκι! εκείνη μου είπε πως είναι άθεη! Τρελάθηκα! ΚΑΛΩΣ είναι ΚΛΕΙΣΤΕΣ οι Εκκλησιές! Καιρός για ξεδιάλεγμα και σκέψη! Θερίζουμε ότι σπείραμε, πιστοί και άπιστοι. Η δοκιμασία και η τιμωρία είναι για όλους μας!)

Για να δούμε!
Η "συνήθεια" είναι δυνατό παράγωγο αγάπης, λένε!
Υπάρχει ελπίδα!
Δεν την χάνουμε!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!